marți, 25 iunie 2019

96 de ani

Așa ne-a fost dat nouă, poate nu întâmplător, să avem două zile de naștere.
De fapt lunga noastră istorie, în drumul către infinit, ne învață faptul că Rapidul alături de noi toți avem cele mai multe zile de naștere.
Pentru că  " orice sfârșit, nu e decât un Început ", nu?
Week-end-ul trecut m-am numărat printre participanții lui Retro Music Festival.
Acolo, la unul dintre standurile cu bere, un domn cărunt, probabil patronul, a rostit doar pentru el: " sunt bun, dar nu mă vede nimeni "....
I-am replicat de la coadă faptul că pe noi ne vede Dzeu chiar dacă părem cei mai pedepsiți.
Mi-a zâmbit.
Am făcut un selfie împreună.
Apoi a insistat să mă servească cu o bere.
" Pentru sufletul lui Dan Coe și Nae Manea.....".
Am sorbit-o cu emoție.
Dintre zecile de halbe sacrificate în toate cele 3 zile de festival această bere mi s-a părut cea mai bună.
Pentru că era plină cu dragoste.
Atâta timp cât noi vom exista nu trebuie să avem nici cea mai mică îndoială in faptul că Rapidul ne va fi alături.

AHOE!!!
Și încă o dată că e voie!!!

La Mulți Ani, Rapidule!!
La Mulți Ani, rapidiști!!

FzR!!