duminică, 27 februarie 2022

Nu, nu...!!

Miță a fost susținut aseară doar de Rari, Horațiu și Săpunaru, fiind însă trădat tocmai de Dandea și Grigore, acești Chellini și Bonucci care nu și-au uitat pare-se primele lor iubiri.
Imediat după fluierul final, "Uriașul" a plecat spre vestiare, tras de umeri, de povara unei neputințe din prea multă Iubire.
A bătut rău vântul aseară, iar de la fereastra bucătăriei m-am gândit că nu poate fi altceva decât oftatul greu al Legendarului de acum Domn Iosif.
În dimineața aceasta, suportând cu greu durerea din cap și mai ales pe cea din suflet, mi-am întrebat fetița:
- Ai văzut undeva chestia aia de curățat cartofii?
- Te-a părăsit acum două zile.
Se adună clar norii și problemele.
- Trebuie să lăsați pastele, țigările și berea.
- Am înțeles dle doctor.
- Nu sunt doctor, sunt casierul și nu puteți plăti cu cardul de sănătate.
Sunt năuc. Am nevoie de un psiholog.
- Auziți uneori voci interioare?
- (Nu, spune-i că nu...).

FzR!!