sâmbătă, 6 august 2022

Spovedania

 

- Părinte, sunt un mare păcătos...
- Bei??
- Beau, dar nu-i mai bine întâi să mă spovedesc??
Aseară am atins borna celor 200 "de cheițe":

Unii vor rămâne cu apartamentele sau merțanele, eu cu experiența, litrii de bere și victoriile Rapidulețului.
Duminica trecută au învins în Bănie, astăzi, cu participarea în sfârșit a subsemnatului, întâlnim Argeșul.
Trebuie neapărat să mă spovedesc, pentru a continua seria victoriilor.
Cum să fiu cuminte???
De mic îl vedeam pe Tarzan plimbându-se dezbrăcat, Cenușăreasa venea acasă la 12 noaptea, Pinocchio spunea minciuni, Aladin era hoț, Batman mergea cu 320 km la oră, Alba ca Zăpadă locuia cu 7 bărbați, Popey fuma și era tatuat.
Prea târziu!!
Nu e vina mea, este vina copilăriei mele!!
Fix de atunci de când iubesc Rapidul.

FzR!!