duminică, 20 august 2023

Cealaltă

Nu știu cum se face, însă noi rapidiștii am avut întotdeauna impresia că echipa adversă întotdeauna joacă mai bine, că jucătorii lor sunt mai ambițioși și parcă sunt mai mulți de 11.
Astăzi înfruntăm până și viitorul. Pe băieți i-am iertat după ultimul eșec suferit.
Săptămâna aceasta, cu un cui în mâna, am rătăcit pe la toate adresele lor și le-am scris la fiecare, pe mașini: "te-am iertat, nu mai sunt supărat!!"
Nici Sucu nu a stat degeaba. După transferul lui Borza, aud că aseară a fost până la Voluntari, cu intenția de a-i felicita pe dinam0viști.
- Felicitări, băieți! Spuneți-mă vă rog și cât va venit ultima factură la curent....
- 300 de lei.
- Doar atât?? Cum reușiți să consumați atât de puțin?
- Nu suntem racordați.
Nici dimineața aceasta nu am avut liniște...
Întoarsă de la biserică și-a început iarăși interogatoriul.
- Măi băiete! Ai observat că vecinul nostru o pupă în  fiecare dimineață pe vecina înainte de a ieși din casă? Tu de ce nu faci mă tot așa??
- Păi eu...încă n-o cunosc așa de bine....!


FzR!!