duminică, 29 octombrie 2023

Slujba

Înainte de culcare mi-a mai strigat să nu mai par așa de sigur pe mine și să nu cumva să mă culc pe o ureche...
Toată noaptea nu am închis un ochi, gândindu-mă cum naiba să dorm pe amândouă??
- Să-ți calci cămașa înainte de a merge la biserică, să nu creadă lumea că nu am grijă de tine....!
Așa am făcut în această dimineață. 
A trebuit să merg, să mă spovedesc și să mă căiesc după tâmpeniile pe care le-am făcut ieri-noaptea.
- Părinte, mai înainte a fost și soția mea la spovedenie...ce a mărturisit?
- Secret, fiule...secret..numai ai grijă cu coarnele alea..să nu-mi dărâmi vreo icoană...
Totuși ziua de ieri nu a fost una chiar plină de ghinioane.
La o sută de ani distanță de primul meci tare al Rapidulețului a avut loc lansarea oficială a albumului nostru centenar.
Dacă atunci pierdeam cu 8-4 în fața celor de la Unirea Timișoara, astăzi sperăm să avem mai mult noroc.
Împotriva craiolguței.
E motivul pentru care am fost la slujbă în această dimineață.
Că de iertat, sigur nu mă mai iartă....


FzR!!