sâmbătă, 4 noiembrie 2023

Familia

Pentru că inclusiv după meciul de miercuri din ghencea nu am avut nimic de sărbătorit, de joi m-am apucat de recuperat.
I-am urat sănătate, mulți ani fericiți și mulțumiri dnului Crețu. 
Pentru tot.
Pentru că a fost primul ce ne-a strâns împreună, ne-a predat primele versuri, Traviata și Marșul Triumfal.
Și pentru că ne-a învățat în tot acest drum greu și lung cum să fim o familie.
Aseară, la petrecerea dată de vecinu' în cinstea sosirii zilei de vineri am fost iarăși apostrofat:
- Nu ți-a fost rușine să te duci de trei ori cu farfuria după mâncare??
- Nu, fiindcă de fiecare dată spuneam că este pentru tine!
Pentru a evita umilința din meciul de mâine, în această dimineață nu am mai stat pe gânduri și mi-am cumpărat 100 de peștișori de aur.
- Și unde o să-i ții mă tâmpitule?
- În cădița de la duș!
- Și când o să vrei să faci baie??
- O să-i leg la ochi.

FzR!!!