sâmbătă, 18 noiembrie 2023

Veștile

În dimineața aceasta, cu mult înainte de a-mi configura traseul, Rapidulețul a învins Arsenalul din Tunari, însă nu aceasta este vestea cea bună, ci aceea că bombardierul Soni a jucat, a înscris și cel mai important este că nu s-a mai accidentat.
De fapt, vestea cea bună este că mi s-a livrat pălinca, deci am unde să-mi înec problemele viitoare.
Se spune că dacă prunele nu au avut viermi pălinca e de post!
Că tocmai ce a început...:
- Dragul meu, te-am ajutat, am avut grijă de tine când ți-a fost rău, ți-am gătit...
- Nu mai amesteca lucrurile femeie. Întâi mi-ai gătit și după mi-a fost rău.
Vestea proastă este că mi-a mai spus că oricâte prostii voi face, nu ne vom despărți, pentru că nu-mi merit libertatea....
Mâine vin cu vestea despre partida României din seara aceasta.
Promit că vin.
Vin, bere și palincă!


FzR!!