duminică, 12 noiembrie 2023

Imaginarium

Continuându-mi călătoria printre ispitele unui viitor puțin mai bun, ieri-seară m-am dus cu iuby a mea la Nostalgia Imaginarium.
Când colo peste cine credeți că am dat acolo??
Peste nevastă-mea și niște amici mai vechi.
De supărare, nu față de această nouă întâmplare, ci doar pentru că Rapidulețul s-a prăbușit pe poziția a 3-a, am făcut iarăși balamuc...
- Băiete!! Mi-ai pus pe bonul de casă 6 cockteiluri, 4 whiskey-uri, 3 sticle de vin și două cupe de șampanie. Eu am comandat doar paharele de șampanie pentru mine și iubita mea.
- Soției dvs., care v-a urmărit tot timpul, a încercat tot feluri de soluții pentru a se liniști...
Abia acum înțeleg. Înțeleg de ce mai nou la oficializarea căsătoriilor, se acceptă pe lângă "da" sau "nu" și "fie ce-o fi"...
Important este însă că Rapidul există.


FzR!!