duminică, 20 octombrie 2019

NE-AM INTORS IN NOROI!

"Din pacate, ne-am intors inapoi in noroi. Inca o sansa uriasa de a ne apropia de locul 1 si am ratat-o. Nu meritam absolut nimic astazi, nu am avut prospetime, nu am avut greutate, agresivitate, viteza. Pe langa absenti, consumul a fost foarte mare. 
Ma asteptam la mai mult de la jucatorii care au evoluat putin cu Petrolul. Criteriul a fost, in primul rand, pentru jucatorii apti. Nu caut scuze, ma consider in foarte mare proportie vinovat. Nu imi asum in totalitate esecul, in mare e vina mea.
Ne intoarcem la munca, am crezut ca se schimba ceva. 
Din pacate, tot Rapid suntem. 
Ma consider vinovat ca am mare incredere in oameni, lucru care nu se va mai intampla pe viitor", a spus Daniel Pancu dupa meci. 
FzR!!
p.s.: Singurul lucru de remarcat a fost unitatea suporterilor rapidisti, ei preferand sa ocupe impreuna un spatiu impropriu in spatele unui gard din jurul terenului decat sa accepte celor doar 75 de bilete...