duminică, 11 septembrie 2022

Să-ncercăm...

“- Ce zici, Geza, dacă am face și noi o echipă de fotbal?

– Să-ncercăm, Grigore…”

Iei noapte, am evitat să dau declarații la cald.

De fapt nu "la cald", pentru că la Tg.Jiu a erupt Vezuviul.

Mi-e tot mai clar faptul că starea fotbalului românesc reprezintă starea societății.

Cu o organizare care lipsește cu desăvârșire, iar cei însărcinați cu asigurarea liniștii și siguranței nu sunt niciodată trași la răspundere, societatea se îndreaptă către un anonimat în care doar haosul stăpânește.

Nu voi evita însă să nu-l acuz de data aceasta pe Muce du Giulești, pentru intrarea criminală și aceeași atitudine de a-și recunoaște senin culpa.

Și apoi pe Săpunaru pentru naivitatea de a se lăsa provocat.

Toate acestea ne vor costa scump, pentru că ne era mult prea bine acolo în fruntea SuperLigii și "la catedră" predând lecția organizării unui club profesionist.

Ca afară.

Jocul echipei?

- Da' voi dimineață faceți jogging, vă antrenați ziua?

- Am încercat de câteva ori, da ne sare berea din sticlă...

“- Ce zici, Geza, dacă am face și noi o echipă de fotbal?

– Să-ncercăm, Grigore…”


FzR!!