sâmbătă, 17 septembrie 2022

Ursulețul

Ne-au cucerit romanii-Imperiul Roman s-a prăbușit, ne-au bătut turcii-Imperiul Otoman s-a făcut praf, ne-au ocupat rușii-URSS-ul s-a destrămat, ne-a integrat UE-acum e aproape de colaps....încă nu și-au dat seama ăștia cu cine se pun??
În seara aceasta revenim în Giulești.
Toți.
Săpunaru nu și-a aflat încă suspendarea și va fi în teren, Mister Mutu s-a externat și ne va conduce de pe banca.
De lângă "tancul" Luckassen.
Mioveniul ar trebui să tremure, cel puțin pentru faptul că la ora meciului termometrele vor indica o temperatură rece de toamnă.
În drum spre stadion m-am oprit cu fiica-mea în parcul Moghioroș.
Norocos cum sunt am câștigat și un ursuleț.
M-am întors mândru către fiica-mea și am întrebat-o:
- Ia să vedem, cine e cel mai ascultător, cine nu face mofturi niciodată, cine nu iese din cuvântul mamei?
- Bine, tati, ia tu ursulețul!

FzR!!