joi, 6 aprilie 2017

In dreptul Inimii...


„Trebuia să fac ceva ca să demonstrez celor care nu mă cunosc că aş fi în stare să fac orice pentru Rapid, că sunt rapidist adevărat şi că nu o să îmi pară vreodată rău că îmi tatuez Rapid în dreptul inimii. 
Nu mai ştiu unde am văzut tatuajul, dar ştiu că la final, în loc de durere era dorință. 
Dar eu am vrut să scriu durere acolo, fiindcă Rapidul pentru care am jucat eu reprezintă şi asta…”, explica Ioniţă II, ducele du Giulesti al anilor trecuti. 
Gestul nu a facut inconjorul lumii. 
Pentru ca acest gest reprezinta normalitatea intr-o lume a pasiunii si a iubirii. 
Cu sau un tatuaj vizibil, sufletele noastre ale rapidistilor vibreaza pentru Rapid.
Datoria nescrisa de a duce spiritul mai departe, reprezinta mandria fiecaruia dintre noi, atunci cand amicul de mai ieri, ne-a devenit sufletul geaman din Giulesti.
Al povestilor noastre fara de sfarsit.
Pentru ca povestile noastre sunt despre dreptate, sportivitate, fidelitate, pasiune si iubire.
Fara de Sfarsit.
Adica Viata!
FzR!!