joi, 10 august 2017

Când doi se ceartă......

Într-o zi de toamnă, doi tineri mergeau împreună printr-o livadă.
Ajungând sub un nuc bătrân, unul din ei a zărit o nucă blondă care tocmai își dezbrăcase haina verde plină de transpirație. – Uite o nucă zise!
Celălalt s-a repezit și a cules-o.
– E a mea, pentru că eu am văzut-o primul, mie mi se cuvine! – Ba, e a mea deoarece eu am ridicat-o din iarbă!
Tot certându-se între ei, a apărut un om mai în vârstă, care auzindu-i cum se sfădesc le zise:
– Nu vă mai certați, niciunul nu aveți dreptate, dați-mi nuca mie și am să vă explic imediat cum stă treaba.
Luând nuca a despicat-o cu vârful unui briceag în două. – Uite partea asta de coajă e a ta pentru că tu ai văzut-o întâi, iar aceasta este a ta pentru că te-ai ostenit să o ridici de jos, iar miezul este al meu pentru că v-am împăcat.
Cei doi tineri s-au uitat unul în ochii celuilalt și-au zâmbit complice și au purces la drum.
Așa se întâmplă când doi se ceartă, al treilea câștigă.
sursa: https://izvorulvietii.wordpress.com
Într-o zi de toamnă, de septembrie sau chiar inceput de octombrie, cei doi tineri, AFC Rapid si Miscarea, isi vor disputa nuca (tare!) cu miez de miere: RAPID.
Bătrânul, arestat de primarie, fie cu intelepciune fie nevoit, va pastra miezul.
Pentru el, istorie si poate cu putin noroc pentru noi.
Cei ce avem o singura Iubire. 
Ratacita.
Semn ca doar in dragostea adevarata, când doi se ceartă, nici macar cel de al treilea nu câștigă.
Pierd toti.
FzR!!