marți, 15 ianuarie 2019

Calçada da Fama

Ronaldinho a fost invitat sa-si lase amprenta picioarelor in „Hall of fame” la faimosul stadion Maracanã.
La conferinta de presa, brazilianul a fost foarte emotionat si nu si-a putut stapani lacrimile.
A inceput sa planga in fata jurnalistilor si a marturisit ca ii este dor de fotbal, de prieteni, de abcolut tot.
„Imi este dor de tot. In special de prietenii din fotbal. Petreceam mai mult timp cu colegii de echipa decat cu familiile noastre.
Imi e dor de antrenamente, de meciuri, sa vorbesc cu colegii.
Cred ca imi este dor de tot.
Retragerea mea este destul de recenta, dar am o viata activa, calatoresc prin toata lumea.
Ca sa fiu sincer, nu am stat sa ma gandesc la asta.
Sunt foarte realizat.
Cand m-am retras din fotbal, am luat decizia pentru ca eram multumit cu ce am facut in fotbal, asta simteam.
Ma simteam implinit si multumit cu tot ce am facut.”
Un geniu al fotbalului. Vesnic cu zambetul pe buze.
Cu lacrimi in ochi acum cand a devenit simplu spectator.
Dovada ca misiunea noastra a suporteri este evident mult mai dificila decat a celor din teren.
Pentru ca putem iubi si suferi la infinit.
Pentru aceste sentimente pure nu exista varsta de pensionare.
Iar noi toti nu am avea loc in aceasta " Calçada da Fama ".
FzR!!