sâmbătă, 4 septembrie 2021

Ne place!!

 

Ne place!!
Ne place, nu ne place, de câteva zile suntem toți în luna a 9-a.
Nouă ne place!!
Visam frumos și adorăm să redevenim naivi cu aceeași pasiune și încăpățânare.
Vrăjit de știrea că Nico negociază transferul lui Ben Arfa în Giulești, joi seară am trecut " geamandura "...
Înainte să ajung dimineață la serviciu am trecut mai mult rănit decât spășit și pe la biserică.
- Părinte eu am băut mult în viața asta...în fiecare zi 5-6 beri, 1 litru de vin și 3-4 sute de palincă....!
- Fiule este un miracol că ești încă viu..dacă ai să mori vrei să te îngropăm sau să te incinerăm??
- Să mă imbuteliati!!
La serviciu șefu' m-a certat atât de mult încât din instinct am răspuns: " bine dragă! ".
Ne place!!
Trăim un Miracol!
Locul 2 în campionat, negociem cu Ben Arfa, stadionul va fi predat către CS Rapid luna aceasta...
Ne place!!


FzR!!