joi, 30 septembrie 2021

Frigiderul

" Tot stadionul mi-a umplut frigiderul și le mulțumesc fanilor, pentru că era gol. Poate un pic m-am simțit dat la o parte de la UTA, dar nu mai contează. Le mulțumesc pentru presiune, mi-au făcut bine. Ei au încercat, sper să încerce fiecare echipă la fiecare meci cu mine, că ne merge bine."

Fanii " Bătrânei Doamne" au mers mai cu ironia mai departe și chiar i-au trimis un frigider fotbalistului nostru și i-au lăsat un mesaj pe WhatsApp:

" Bună, Alex. Îți dorim sănătate și sperăm că ți-a plăcut frigiderul. Pe viitor sper să lași loc de bună ziua pe unde joci. Te țucăm.

p.s.: Dacă mai ai nevoie de ceva prin casă să ne spui că nu e problema ( canapea, dulap etc )"

Curierul a ajuns acum câteva zile la adresa lui Albu, care a avut un scurt schimb de mesaje cu expeditorii:

" Eu nu am spus nimic de rău, cum ați luat-o voi. Eu am spus că nu este un meci special, pentru că pentru mine orice meci e special, dar s-a înțeles altfel.

Mulțumesc mult pentru frigider, avem nevoie să-l țin acolo in curte pentru apă și suc.

Mulțumesc frumos și aveți grijă ".

Astăzi, antrenorul fără licență de la cârma naționalei l-a convocat pe Albu.

Veștile bune se îngrămădesc pentru Albu nostru cu sânge vișiniu.


FzR!!