vineri, 1 octombrie 2021

Doar pentru Ea

 

Oktoberfest este sărbătoarea când germanii încercă să bea la fel de mult ca românii în weekend.
Pentru mine prima zi din octombrie însemna ocazia de a dovedi cât de perfect sunt.
De ziua Ei.
A scumpei de ea.
Știți cum e, nu?
Poți să ai cea mai scumpă mașină din lume, dacă n-ai o femeie să-ți trântească portiera, degeaba!
Eu o am pe Ea.
Se spune că după ce Dumnezeu a creat femeia, i s-a făcut milă de mine și m-a învățat cum să fac ( beau ) pălinca...
Iar scandal!!
- Nu te-am întrerupt în timp ce mă ascultai, nu mă întrerupe în timp ce vorbesc cu tine....!!
Doar astăzi.
De mâine, gata!!
Joacă Ea!
Echipa Mea!
Doar pentru ea
Îmi bate inima
Și nu pot s-o opresc
Să-i strige, Te iubesc
Doar pentru ea
Orice s-ar întâmpa
C-o lume m-aș lupta
Doar pentru ea "


FzR!!