duminică, 17 octombrie 2021

- LA MIOVENI!!!

Aud faptul că astăzi, într-o nouă banală dimineață de duminică, în cabina mecanicului de metrou ( de pe M5, să ne înțelegem! ), a dat buzna cu un pistol în mână un tip mai tuciuriu...:
- La Mioveni!!
Revenit cu greu din șoc mecanicul nostru a încercat să-i explice agresorului:
- Domnule, ăsta-i metrou, nu tren...Doar nu credeți că pot să vă duc la Mioveni cu metroul?
Intrusul însă știa una și bună:
- LA MIOVENI!!!
Atunci mecanicul resemnat a anunțat la microfon:
- Toate lumea în vagoane, atenție se închid ușile, următoarea stație Mioveni, cu peronul pe partea stângă ( a inimii, deci! ).
Pe fața agresorului a înflorit un zâmbet:
- Vezi? Voi mecanicii ( n.r. rapidiștii ) puteți, mă, da' nu vreți!!
Astăzi la Mioveni se poate!!
Mă trezește însă din vis vocea soției...:
- După ce termini de tras cu aspiratorul, trebuie să vorbim despre ce am văzut la tine în telefon!
Am sărit pe fereastră, alergat până la gura de metrou, urcat în cabina mecanicului și am urlat disperat....:
- LA MIOVENI!!!


FzR!!