duminică, 3 octombrie 2021

La figurat

 

Nu știu cum reușește Saifeddine ăsta al nostru da-mi pare că doar în centrul atenției vrea să fie...
Dacă în ultimele două partide consecutive a văzut roșu la propriu, după coatele și ghetele adversarilor, aseară a văzut și la figurat.
La figurat cred că " ne-au încurajat " și gazdele, semn că oricât de slab am juca tot o echipa puternică suntem considerată, nu?
Nu știu dacă v-am spus, însă prin 1939, pe când era sudent, George Dantzig, un geniu al matematicii, a ajuns mai târziu la un curs la care profesorul scrisese deja pe tablă două probleme de statistică faimoase la care nu existau soluții.
Crezând că era tema pentru acasă, Dantzig le-a copiat și le-a rezolvat în câteva zile.
Până să-și rezolve Rapidulețul problemele din avantposturi, eu trebuie neapărat să scap de mahmureala ce mă chinuie în dimineața aceasta...
- Mie îmi face rău băutura. Mi se umflă sub ochi după ce beau.
- De la ficat?
- NU! De la făcăleț!!
Astăzi încerc să fiu mai cumințel.
- Mulțumesc din suflet celui care a inventat aspiratorul, mașina de spălat rufe, vase și uscătorul! Ăsta cu fierul de călcat și-a bătut joc...!


FzR!!