duminică, 10 octombrie 2021

Schimbarea

Știe cineva ce au păsările de discutat atât de important, la 7 dimineața?
În dimineața aceasta totuși soția mea a reușit să mă facă să mă trezesc cu un mare zâmbet pe față.
De nervi i-am aruncat cariocile pe fereastră.
Mi-a strigat în replică: " știi că nu poți trăi fără mine!! ".
- Zău, dar cine ești TU?? Încărcătorul de la telefon??
Normal, s-a aprins imediat discuția:
- Ești un nesimțit și știi ce e culmea?!
- Partea mai înaltă a dealului?
Ăsta sunt eu! Am mereu dreptate.
Trebuie să schimb neapărat ceva.
- Domnișoară, te scot la o cafea?
- Îmi pare rău sunt măritată...
- Nu face nimic, eu nu sunt un tip gelos
Și ce dacă nu vine la întâlnire?
Rămân cu partea bună a lucrurilor: am făcut duș, mi-am schimbat chiloții, ciorapii și mi-am tăiat unghiile.
Aaa...era să uit.
Ieri, pentru a se obișnui cu " noua casă " Rapidulețul " a încasat-o " amical chiar de la Mioveni.
Se impune neapărat o schimbare.
Altfel duminică viitoare când ne vizitează CFR-ul va fi jale.


FzR!!