duminică, 24 octombrie 2021

Idei

 

Până aseară Nicu Cârnat nu mai înscrisese din august 2020.
În luna iunie a acelui an, pe când imbrăca tricoul celor de la Sepsi, înscria împotriva celor de la Poli Iași.
Pe banca moldovenilor se afla tot " Strâmbul ", semn că amuleta norocoasă a mijlocașului nostru este tocmai Puriul.
Ar fi o idee, la cât de mercenar îl știm pe Mirciulică, ca Nicu să-și rotunjească consistent performanțele în fața porții doar datorită golurilor înscrise împotriva echipelor pe care le antrenează " Pițigoiul ".
Acum că am epuizat poreclele antrenorului dinamovist mai am și alte câteva idei...
La cât a ajuns să coste curentul dacă scot un bec de la lustră, în 6 luni îmi cumpăr Logan.
Apoi, dacă nu merg deloc cu Loganul, la cât costă benzina, în următoarele 6 luni îmi cumpăr Tesla.
Dacă nu o folosesc nici pe asta, la cât costă curentul, în încă 6 luni cumpăr OMV Petrom.
Pentru mai multe idei de afaceri, urmăriți-mă în continuare pe acest blog....


FzR!!