sâmbătă, 2 octombrie 2021

Dacia

 

Se spune că devii bărbat atunci când deciziile importante nu le mai ia mama ta, ci nevasta!
Când sunt trist îmi cumpăr Jack.
Când beau Jack, se enervează nevastă-mea.
Când se enervează nevastă-mea, devin trist.
Când sunt trist...
După ziua de ieri am hotărât să consult on-line un psiholog:
- Cum te cheamă?
- Nu mă mai cheamă, doar mă trimite.
La întoarcere, de unde " m-a trimis " soția, am trecut pe lângă vecinul de la scara " C", ăla cu prietena urâtă, mi-am rupt câteva secunde din timpul meu prețios și i-am spus:
- N-are, mă, nimic...cu toții am început pe Dacie!
Am urcat în casă.
Să " pun de floricele ", aranjez sticlele în bar, să pregătesc eșarfa...
De la 19:30 joacă Rapidulețul...
Sper mai cu viteză, să nu fie depășit iară de până și ultima Dacie din parcare.


FzR!!