sâmbătă, 9 octombrie 2021

Insuficient

 

Aseară, atât de tare a țipat vecina la copilul ei să-și facă curat în cameră, că de frică m-am apucat și eu.
Cu frică m-am uitat și la meci.
Conform indicațiilor de pe bancă, tricolorii au luptat până la unu.
De fapt până la " zero - unu " ( gol superb Ianis ).
Pentru că de la două aveau probabil un botez.
La rândul lor, nemții au avut posesie 78%. 
Cu siguranță de aceea selecționerul " a fluturat " în '82 steagul Albu, iar panzerele "au lăsat-o mai moale " înscriind prin nemuritorul Muller.
M-am trezit, normal, cu dureri de cap.
Am dat fuga la farmacia din colț.
- Domnule, vă explic pentru a treia oară, pentru antidepresive aveți nevoie de rețetă. Certificatul de căsătorie și poza soției nu sunt suficiente!
Luni mergem să vizităm ghencea.
Și să înfruntăm Armenia.


FzR!!