sâmbătă, 2 octombrie 2021

Pisica neagră!

 

Un boxer era numărat de arbitru în ring. Din sală, o băbuță:

- Nu se ridică maică, îl știu din autobuz...

Așa mi-a fost Rapidulețul în seara aceasta la Sf.Gheorghe...

Un pugilist aprig pus pe fapte mari doar în primele 9 minute ale confruntării, vlăguit înaintea " ultimului șuierat " de până-n pauză, în inferioritate numerică și valorică, pentru ca apoi la ultimul " gong! " să ne găsească naufragiați în tradiționalul ocean al deznădejdii...

Zeița Fortuna însă s-a încăpățânat să ne părăsescă.

Subsemnatul, s-a despărțit însă de o fată pentru că turna laptele în castron înainte de a pune cerealele...

Bine, m-a și înșelat, dar faza cu cerealele m-a enervat rău.

M-au enervat și băieții.

Să-ți bage-n " ațe, din neant " două boabe, știu eu cine, iar tu, etern rebel, să mi te-ncăpățânezi să-mi strici mini-concediul...

Nici nu a terminat de fluierat Colțescu ( Cum cine? Fix ăla care l-a protejat și iertat tot meciul pe Luckassen" ăla negru! "), că-mi aud fetița întrebând în bucătărie...:

- Mama, pisicile mănâncă de toate?

- Întrebă-l pe tatăl tău, că a avut una și ia mâncat deja casa, mașina și jumătate din salariu...

Pisica neagră!

FzR!!