joi, 16 septembrie 2021

Il Duce

 

Azi am răgușit în fața unei uși închise.
Pentru că pe ușă scria " rage tare! ". Căzuse prima litera...
Glumesc. 
Am urlat de bucurie la vestea că Duce du Giulești ( alias Bulgaru ) a revenit în lumea noastră de Poveste.
Am urlat și am dat RAPID fuga până la gară.
Acolo am mers la informații și am întrebat:
- Nu va supărați, pot să va pun o întrebare?
- Desigur, doar de aceea suntem Ghișeu de Informații.
- Cum îmi stă cu zâmbetul aceasta pe față?
Sunt foarte bucuros!
Rapidulețul conceput cu atenție de Nico are din ce în ce mai mult spirit și personalitate.
Am ajuns țopăind de bucurie în sfârșit acasă.
Spre surprinderea mea în casă era liniște.
Soția viziona un film: Crimă Perfectă.
Ce m-a îngrijorat este că-și lua și notițe.
De fapt nu mă mai îngrijorează nimic.
A revenit acasă Duce du Giulești.


FzR!!