sâmbătă, 25 septembrie 2021

Ca bărbații!

 

Beam ( îngândurat ) o bere la un bar. 
Cum când?
Mereu, însă mai ales după meciul ( de handbal ) de aseară.
La un moment dat, îmi scot telefonul și o sun pe nevastă-mea, spunându-i pe un ton impunător:
- ALO, pregătește apa caldă ( nu avem de aproape 3 săptămâni! ), nu vreau să pierd timpul când vin acasă, da?!
Barmanu, cu un ton admirativ, îmi spune:
- Ești un bărbat adevărat Vasile, așa trebuie vorbit cu femeile, cu autoritate!!
- Dar ce credea ea: că o să spăl vasele cu apă rece?
Așa bărbați au fost și capriorii noștri aseară pe Arena.
Nu m-am decis însă ce concluzie să trag: fie mingea a fost satelitul natural al lui Dandea, fie toamna se numără rățuștele ( Vadim Rață autorul unicului gol ).
Până la final "centralul", excelent până în '85, a stricat total spectacolul fotbalistic: a eliminat nedrept un " marinar" din Voluntari, iertat pe Tamaș care "l-a înfășcat " pe Stahl, ignorat uppercut-ul lui Morais și a rămas " fără repertoriu " la hențul ex-spărgătorului de termopane.

Dimineață, așa mahmur cum eram, am auzit ca prin ceață:
- Iubire, vezi că ți-am lăsat cafeaua pe masă. Să ștergi tu, te rog!
Evident ca bărbați trebuie să înțelegem faptul că trebuie să strângem rândurile, să ne unim și să re-învățăm să adunăm puncte.
Până nu este prea târziu....


FzR!!