sâmbătă, 18 decembrie 2021

Cei Mai Frumoși

- Domnule, trebuie să-ntelegeti că la 98 de ani aveți inima obosită, și nu mai puteți urca 7 etaje pe scări.
- Înțeleg, dom' doctor, dar liftul e mereu stricat, și m-am săturat să mă cațăr pe pervaze, apoi pe burlan până pe acoperiș, și de acolo să mă cobor în rapel până în balconul de acasă...
Am avut dreptate!
Domnul Nostru Rapid a pierdut miercuri, însă etalând cu siguranță cel mai bun fotbal din acest sezon.
Cu adevărat mereu superiori, nu?
În peluză.

Și în teren prin pasiunea unică de care ne facem atât de vinovați și remarcați.
Iar Cristi, puștiul din peluză ajuns Căpitanul Nostru, a fost Înger, Demon și apoi epicentrul discuțiilor din media.

În aste vremuri în care penița scrijelește tot mai strâmb imaculatul vieților noastre, viitorilor suporteri le este arestată definiția emoțiilor pure.
NEBUNIA.

Ce i-a spus Kovacs lui Cristi?
- Ești drăguț când ești beat!
- Și tu ești drăguță când sunt beat!
Evident după partidă, zilele ce au urmat, a trebui să merg la un consult.
Psihiatrul mi-a zis că sunt nebun.
I-am zis că am nevoie și de a două opinie.
Mi-a zis că sunt și urât.
Un nebun!
Suntem cei mai frumoși. Cel puțin cu siguranță din România!!


FzR!!