sâmbătă, 4 decembrie 2021

Cu frică

 

Nu voi renunța niciodată la visul meu.
Mă trezesc vorbind cu voce tare:
- Îmi doresc să mă însor cu cea mai frumoasă fată din lume!
- Auzi măi, nesimțitule?! Să nu cumva să te aud că te gândești să divorțezi, da?
Am ieșit să fac câțiva pași prin cartier. De fapt, câțiva mai mulți, pentru că meciul de astăzi este programat hăt la 21:30.
Îmi zăresc vecinul de vis-a-vis:
- Vecine, când te însori, măi, și tu?
- Nu pot vecine, mi-e gândul numai la nevastă-ta...
-Te-ai îndrăgostit de ea??
- Nuuuuu! Mi-e frică să nu nimeresc una ca ea...
Cu frică am intrat și eu în casă.
Nu din cauza ei, pentru că sunt un luptător, ci pentru că înainte de intrarea în scară mi-a tăiat calea o pisică neagră.
Superstițios cum sunt, de teama unei înfrângeri contra celor de la Farul ( pardon Viitorul! ), am sunat la Radio Erevan:
- Pisica neagră aduce sau nu ghinion?
- Depinde ce ești: om sau șoarece.
Mi-e tare frică de meciul din seara aceasta.
Dar foarte bucuros de această emoție puternică.


FzR!!