duminică, 19 decembrie 2021

De Sărbători

 

1 - 1 a fost rezultatul în meciul de aseară.
Cât face 1+1?
Matematicianul: Doi!
Fizicianul: Poate doi!
Contabilul Cât vrei să facă?
Avocatul: Ne înțelegem noi la final.
Psihologul: Ai vrea să vorbim despre obsesia ta de a aduna numere identice?
NU!
Pentru că obsesia mea rămâne Rapidul.
Obsesia lui Miță mai este și Moș Crăciun, căruia Uriașul Nostru cu Suflet de Copil i-a scris să-i mai aducă 4-5 jucători.
Până atunci, noi rapidiștii ne vom așeza sub bradul rivalilor, așa numa de ai naibii ca să le stricăm sărbătorile.
Apropos de sărbători, așa mahmur cum eram, azi-dimineață pe la 12, am zbughit-o la cumpărături
În tramvai mi se întoarce brusc tânăra din fața mea:
- Domnule, nu ți-e rușine?? De o jumătate de oră îmi pipăi fundul.
- Așa și, brusc nu-ți mai place?
În Mall nevastă-mea m-a sunat să cumpăr o tigaie mai mare.
Oare o să mănânc mai bine sau o să fiu mai cuminte și ascultător?
Cred totuși în varianta cu mâncarea.

De Sărbători va rog însă să mai terminați cu urarea: 
" Alături de cei dragi! "
Unii sunt însurați și nu-i lasă nevestele!
Mulțumim, Rapidulețule!
Cel mai Frumos Cadou.


FzR!!