duminică, 12 februarie 2023

Amenzile

Vinerea scursă mi-a adus bucuria de a fi alături de acest steag, care însă la sfârșitul partidei a coborât în bernă, jelindu-i pe cei de sus, dar și pe băieții ce ne-au fost inexistenți acolo jos pe teren.
Atât de jalnic am jucat.
La sfârșitul partidei trecând pe sub pod am zărit un polițist care scria amenda pentru loc de parcare în loc nepermis.
M-am apropiat de el și i-am spus ce ar fi dacă de data aceasta ar ierta și el un om necăjit?
Nici nu s-a uitat la mine și a continuat să scrie.
Atunci i-am spus că e un gabor nesimțit.
A început să scrie și a doua amendă.
I-am spus că e slugă.
A luat și a treia amendă...am continuat așa vreo 23 de minute, iar cu cât îl supăram mai tare cu atât scria mai mult...și i-am spus...nu-mi pasă...eu am venit cu tramvaiul.
S-a albit la față. 
I-am strâns de pe jos amenzile rupte de nervi. 
Le păstrez până la sfârșitul săptămânii viitoare.
Când vom arunca pe gazonul celor de la Mioveni aceste confetti ale bucuriei noastre.
Viitoare.


FzR!!