sâmbătă, 25 februarie 2023

La nesfârșit

De ceva săptămâni bune, tot trec pe la frizerie și-l întreb pe frizer cât timp am până să fiu și eu tuns .
- Cam două ore, vine răspunsul invariabil.
Evident plec instant. Timpul este foarte prețios.
Astăzi am intrat ca de obicei în frizerie și l-am întrebat cât timp am până să pot fi și eu tuns.
Fiind zi de sărbătoare (pentru că azi joacă o echipă mare/e Rapidul din Giulești)îmi spune:
- Cam trei ore!
Mâine, după victoria Rapidulețului, am repetat figura...
Frizerul enervat la culme îi spune colegului său:
- Băi Ioane, du-te un pic după el, că asta vine de săptămâni bune, tot mă întreabă cât are timp până să fie tuns, dar nu se mai întoarce niciodată...
Pleacă Ion, se întoarce Ion.
Râzând în hohote.
Frizerul enervat la culme zbiară:
- EI și UNDE se duce tipul ăsta după ce pleacă de aici??!!
- LA TINE ACASĂ!!
Așa, la nesfârșit...


FzR!!