duminică, 26 februarie 2023

Pacientul

Dacă vă întrebați ce face cea mai frumoasă, dulce și loială persoană din lume, să știți că acum stau în pat.
De fapt în dimineața aceasta am neapărat nevoie de două lucruri: de o cafea și de un zâmbet de la persoana pe care o iubesc.
De aceea am decis să-mi beau cafeluța în fața oglinzii.
Și aștept să-mi treacă mahmureala.
Că după eșecul de aseară, adicălea că l-au prins gaborii pe vecinu' cu vodka în buzunare, a trebuit să ne luăm revanșa.
Așa că în fața blocului a fost și bere a fost și vodka.
Am sărbătorit victoria Rapidulețului.
Că mare noroc am avut. 
Dacă nu jucam în superioritate riscam să pierd concediul din vara aceasta.
Marea victorie a însemnat revenirea lui Papeau-Valderrama din Giulești.
În rest, fără aportul unei galerii absolut superbe, Rapidulețul încă ne suferă.
Fix precum vorba aia că dacă vezi în spital o asistentă cu termometrul după ureche, înseamnă că într-un salon, un pacient are pixul în fund.


FzR!!