sâmbătă, 1 aprilie 2023

Aspirilie

Ieri, în ultima zi a lunii martie, s-a înregistrat cel mai RAPID sold-out din istoria handbalului mondial. 
Biletele, la meciul fetelor din sferturi împotriva viperelor din Norvegia, s-au epuizat în nu mai puțin de 28 minute.
De bucurie că am rămas pe dinafară m-am apucat normal să beau.
Cum tocmai am pășit în luna aspirilie, aspirațiile mele se vor încăpățâna să rămână aceleași, pentru că se știe cea mai infidelă amanta a noastră, a rapidiștilor, rămâne Speranța.
Ne înșeală zilnic și totuși trăim cu ea toată viața.
- Iubito, te-am înșelat...
- Și eu...
- 1 aprilie...
- 28 septembrie...
Ghinionist de-a binelea.
Continui însă să aspir. E gratis.
În seara aceasta, într-un alt sold-out, Rapidulețul joacă împotriva marinarilor.
În seara aceasta vom arunca în teren bucăți din sufletele noastre, nu într-o confruntare, ci pentru emoția începutului unei călătorii pline de aspirații, speranțe, iubire...
Fără de Sfârșit.


FzR!!