luni, 17 aprilie 2023

Briliantul

Soția mea mi-a comandat pe net adidași numărul 42, dar mi-au venit o pereche de pantofi cu toc numărul 36!
Noroc că i se potrivesc!
Aseară pe băieți i-a strâns rău bașchetii.
Altfel chiar nu-mi pot explica umilința.
Ba, greșesc!
Explicația se numește Costache posesorul a două cartonașe galbene în mai puțin de 15 minute.
Și Mister Mutu.
Cu ultimul m-am întors cu trenul de la Craiova.
El, Sandra și subsemnatul în Rapidul de București.
Sandra: Dragul meu, dar ce mă doare gâtul.
Mister: Pot să te pup, draga mea?
O pupă. Înghit în sec, normal.
- Te mai doare, draga mea?
- Nu pui, mulțumesc.
Peste numai două stații apar iar durerile.
- Dragul meu, ce mă doare căpșorul.
- Pot să pup, draga mea?
O pupă. Înghit iar în sec, normal.
- Te mai doare, draga mea?
- Nu mă mai doare puișor.
Până să ajungă în triaj, mi-am adunat gândurile, luat inima în dinți și l-am întrebat pe briliant:
- Auzi bă băiatule, da' la hemoroizi nu te pricepi?
Mulțumim, Rapidule...


FzR!!