sâmbătă, 8 aprilie 2023

Sexi

În așteptarea partidei de luni cu Sexi, pentru că pentru restul așteptările mele au luat sfârșit, aseară pentru a-mi recapitula strategia spre îndeplinirea viselor, am vrut să mă culc odată cu găinile, însă nu am încăput în coteț.
De dimineață, aiurit cum sunt, mi-am uitat telefonul pe masa din bucătărie.
După ce mi-a citit absolut toate mesajele, soția și-a început purpuriul:
- Ia vino mă nenorocitule încoace!!Ia să-mi spui cine e Mihaela asta care-ți scrie " Laur puiule, abia aștept să vină ziua de sâmbătă să ne vedem pentru a cincea oară"?!?
- Stai dragă liniștită că nu e ce crezi!! E o colegă de serviciu. O aiurită, o împiedicată, o tâmpită care sigur a greșit numărul.
- Cu mă să greșească numărul?? Scrie "Laur". Nu te cheamă și așa??
- Ba da, dragă, dar mă învinovățești pe nedrept. După cum îți spuneam, Mihaela asta e tare aiurită și a greșit numărul. Nici vorbă de a cincea oară, e doar pentru prima dată.
Băieții luni, așa cum spuneam în partida cu Sexi, sper să nu ne fie aiuriți, iar dacă încurcă numărul, golurilor zic, sper din tot sufletul să înscrie dacă nu măcar unul în plus, măcar fix tot atâtea câte vor încasa...
Iar Povestea să ne continue spre Infinit.


FzR!!