duminică, 10 septembrie 2023

La supărare

Parcă așa se făcea, eram la primărie...
- O iei pe această femeie care stă lângă tine ca să-ți fie soție până la sfârșitul vieții?
- Pot să le văd și pe celelalte?
- Iubito, foarte delicioși sunt dovleceii în oțet...
- Nu sunt în oțet, sunt de marțea trecută...
Aseară în timpul partidei României am băut, deși sincer mai amețiți îmi păreau tricolorii decât subsemnatul. 
La flash-interviu comisarul Moldovan, supărat la fel de tare, a cerut nici mai mult nici mai puțin decât desfințarea fotbalului românesc.
Aloo? Păi nea Vio și eu ce fac cu bănuții investiți la Superbet?
Așa am adormit de supărat.
- Ați băut?...mă întreabă polițistul.
- Nu, am mâncat niște dovlecei în oțet.
- Pă, câți?
- Patru sticle...!
Așa am visat la supărare.
Căci patru goluri s-au înscris și în meciul din Kosovo.
Unul l-a înscris Rrahmani, dar nu Lewa al nostru.
Poate el înscrie marți la București.
Acum, după supărările provocate de egalul României, că am mâncat dovleceii ăia expirați și că ne-a plecat Marko, nu-mi rămâne decât să sper că Albion va înscrie.
Niciodată însă în poarta noastră.


FzR!!