sâmbătă, 2 septembrie 2023

Păduchioșii

- Ce faci?
- Am mâncat și stau un pic întins.
- Da' ce ai mâncat?
- Un pic de bătaie.
Dar până la acest dialog imaginar am socializat aseară, înaintea unicului derby care contează pentru subsemnatul, în scara blocului:
- Salut, vecine! Ce faci, nu mergem și noi la un pescuit? Mai plecăm și noi de lângă neveste...Luăm cu noi și grătarul, niște mici, câteva lăzi de bere, ceva tărie...Ce zici?
- Hai să mergem. Mă duc să-mi iau undițele.
- Păi ce să faci cu ele??
Fie că-mi place, fie că nu-mi place...sunt deja în luna a 9-a.
Și apropos de bătaie...
Cățelușii, nu dau nume, ar fi ieșit mai bine dacă nu se prezentau aseară la derby...
La intrarea în stadion, Signore al nostru a dat dovadă de cea mai mare eleganță și le-a spus...:
- Pentru protejarea datelor personale, nu o să vă chem pe nume.
- Să intre deci, în ordine, domnii cu păduchi...


FzR!!