sâmbătă, 20 iulie 2024

Geamantanul

Ieri i-am trimis un mesaj soției. Să-i spun ce mi-aș dori să mănânc la masă.
Mi-a dat block.
Tot ieri, așa pe stomacul gol, am citit într-o carte despre consecințele nefaste ale alcoolului și m-am speriat rău...
Începând de azi, nu mai citesc!
Nu știu de ce însă cred tot mai tare că semăn cu Nilă ăsta.
Săptămâna asta a mai căzut și cu bicicleta, iar la conferința de presă a apărut destul de șifonat.
Grijuliu din fire, dnul Șucu l-a sunat imediat după impact.
- Hello, Mister, ce faci?
- Am mâncat și stau nițel întins pe asfalt.
- Dar ce ai mâncat?
- Bătaie.
Atâta i-ar mai lipsi să o încaseze și în meciul din seara asta. Că-i cumpărăm bilet de tren până la Belfast.
- Vai! V-a căzut geamantanul în cap!! Ați pățit ceva?
- Nimic! Era gol!
- Și, în geamantan, ce era?

FzR!!