duminică, 14 iulie 2024

Supărarea

Nu știu dacă știți faptul că eu când m-am născut eram atât de supărat, că nu am vorbit cu nimeni aproape doi ani...
După meciul de ieri mă gândesc să repet figura. 
Nu pentru că ar merita Rapidulețul, ci pentru faptul că Nilă ăsta i-a antrenat pe băieți să joace maximum primele 35 de minute.
Investindu-l pe Cristache Braun cu banderola de căpitan și cele mai multe sarcini, confundându-l pe Rrahmani cu nu știu ce jucător din Premier League doar pentru că-l mai cheamă și Albion precum pământul său natal, ca apoi să arunce în teren și asta la disperare mai toate rezervele, roșcovanului ăsta de Dănilă ar trebui să-i fie rușine de experimentele sale.
Și să se îngrijoreze de discuția ce urmează să o aibă luni cu dnul Șucu. Cu ocazia primei evaluări, când vor fi cântărite toate aspectele zic.
- Degeaba îți sugi burta, cântarul nu va arăta mai puțin!
- Știu.
- Atunci de ce îți sugi burta??
- Ca să văd ce scrie!!
Supărarea asta a mea, aia încă din copilărie, neapărat însă trebuie să-mi treacă până sâmbăta viitoare.
Pentru că indiferent de experimentele "micuțului ăsta inventator" revederea cu Giuleștiul va rămâne mereu una inegalabilă.


FzR!!