vineri, 28 iunie 2024

Cash-out-ul

După transferul lui Cristi Manea și pare-se împrumutul (cu opțiune de cumpărare) a lui DJ Borza la Partizan Belgrad, Rapiduletul reușește o nouă lovitură: atacantul slovac Timotei Șampon, un tânăr promițător, dar mai ales unul care promite să-l facă uitat pe Lewa Rrahmani. 
Pentru că așa cum am reușit să-l cunosc io pe dnul Șucu, acesta nu aprobă o achiziție fără a-și asigura un cash dintr-o vânzare profitabilă.
Și apoi dacă se dovedește că puștiul acesta, mai tânăr și mai puțin kosovar, va fi noul Haaland din Giulești, parcă afacerea sună chiar bine, nu?
Pentru că în primul rând asistăm la o reorganizare a clubului care să facă uitat haosul la care am asistat în play-off.
Și cum rufele murdare se spală doar în familie nu ne rămâne decât să-l felicităm pe patronul nostru căruia i-am dat destule bătăi de cap.
Și mai ales să ne bucurăm de victoriile ce obligatoriu, cu o astfel de strategie, nu vor întârzia să apară...
Pentru că apropos am făcut azi-dimineață și io un cash-out!
- Dragă, ce-ai face dacă aș câștiga la Superbet?
- Mi-aș lua jumătate din sumă și te-aș părăsi.
- Perfect! Uite aici 2,93 lei partea ta!


FzR!!