joi, 6 iunie 2024

Sectanții

Pentru că suntem cei mai obișnuiți cu vremurile nefavorabile, i-am somat seara trecută pe Nilă și ai lui să-și strângă de grabă lucrurile și să se care de pe insula aia...
În bagaje, Nilă și-a înghesuit cele cinci titluri de campion, cele patru Cupe și una a Ligii toate obținute în Scoția, promovarea cu Hibernian și Cupa cucerită în Cipru.
Antrenorul anului de nu mai puțin trei ori în Scoția trebuie să dovedească celor de la frf și cnfpa studiile sale.
Remarcându-se printr-o singură calificare norocoasă în ultimii zece ani, cei care conduc acum destinele așa-zisului fotbal românesc ar trebui să se îngrijoreze doar de propriile rezultate în loc să surprindă lumea întreagă prin această vigilență hilară.
Într-o țară în care mulți obțin diploma de bacalaureat după terminarea facultății, surprind prin sute de specializări pompoase, iar totul merge din mai PROst în mai PROst evident că nici eu nu pot să fiu de acord cu impostorul ăsta de irlandez care vrea să schimbe fața fotbalului românesc și să "fure" locul de muncă al zecilor de specialiști.
Cu licență PRO.
Retoric mă întreb, însă dacă nu cumva licența aia PRO ar trebui echivalată în Europa și nu invers.
Cu siguranță conceptul de business performant imaginat de dnul Șucu sperie lumea fotbalului românesc.
La fel cum această resursă inepuizabilă numită rapidism a deranjat întotdeauna.
Și mă refer aici la retrogradarile "sistemului", la cei 1,8 mil euro din drepturile TV pe care lpf-ul încă îi datorează Rapidulețului, la falimentul în care am fost împinși și toate nenumăratele sancțiuni ce au culminat cu arestările din dosarul PYRO.
Apropos ăștia de la frf și lpf oare au remarcat spectacolul de pe Wembley oferit de ultrașii celor de la Dortmund?
Două lumi paralele, deci. 
Grupul "infracțional" al celor ce trăiesc și participă la poate singurele bucurii ale vieții lor din România a ajuns acum sa fie și sancționat. 
Impunerea suporterilor români a unei altfel de religii riscă să ne arunce deci definiv în groapa neputinței.
Dacă în septembrie 1997 România ocupa locul 3 în clasamentul FIFA, astăzi ne aflăm pe un rușinos loc 46.
Tot ieri, la ușa mea au venit niște sectanți.
Spuneau ceva despre fapte bune. 
I-am rugat să-mi ducă gunoiul.
S-au supărat și au plecat.


FzR!!