miercuri, 5 iunie 2024

Nada

În dimineața aceasta, îngrijorat de situația Rapidulețului, Căpitanul nostru i-a vizitat pe insula aia pe cei 4 membri ai staffului.
Ușor de ghicit ce deranj a găsit acolo, nu?
- Ce faci Mister? De ce nu-mi răspunzi la telefon?
- Eram în cort...mă machiam...
- O săptămână...?!?
- Aham...
- Mister, trebuie să trecem la treabă, toate formațiile fac achiziții, se întăresc, ba chiar găzarii aud că au fost cumpărați de baștanii ăia care au trecut și pe la Beșiktaș, vor să-l aducă pe Mehmet Topal...e groasă rău...Bei ceva?
- Da, mulțumesc!
- Vin, bere, vodcă, mojito, tequila?
- Da, e bine în ordinea asta.
- Hai să prindem ceva, dă-mi te rog pâinea pentru nadă.
- Am mâncat-o, Cristi!
- Atunci dă-mi mămăliga!
- Nu mai e...am mâncat-o și pe aia!
- Hai mănâncă și râmele și să mergem acasă!!
În Giulești deci deocamdată nada. Liniștea dinaintea furtunii.


FzR!!