duminică, 2 iunie 2024

Roata

Ieri a fost ziua tuturor "adu-mi telecomanda", "du-te și tu până la magazin"...
Deși ăștia nu prea dau de băut le doresc sincer "La Mulți Ani Frumoși!!".
Iar pentru că atunci îți doreai să fie ca acum, iar acum ți-ai dori să fie ca atunci, iti doresc "La Mulți Ani!" și ție, copilului de atunci și de acum...
Tot ieri, noi rapidiștii, am primit și vești bune. 
Că staffului s-a alăturat și cipriotul Kyriakos Televantos, iar lui Cristea și lui Soni le-au fost reziliat contractele.
Dacă nu ne "întărim" măcar să scăpăm de caii ăștia troieni, nu?
De cipriot mă bucur cel mai tare căci Kuriosos ăsta aud că a fost și analist video la formația feminină a celor de la Manchester City. Deci sigur mă voi înțelege cu el, nu?
Nici nu s-a instalat bine și deja aud că a început să rezolve problemele...:
- Ce s-a întâmplat?
- Am făcut pană, am roata dezumflată.
- De tot?
- Nu, doar partea de jos.
Până la startul noului campionat nu ne rămâne decât să fim optimiști.

FzR!!