miercuri, 26 iunie 2024

Diferența

- Iubito, calcă-mi te rog cămașa albă pentru că voi avea o întâlnire importantă ieri.
- Mă, tu vrei să te duci la femei!
- Nu, iubito, chiar am o întâlnire extrem de importantă. Te rog, pregătește-mi și cravata vișinie.
- Măăăă, tu vrei să te duci la femei, d-aia te aranjezi!!
- Nu, iubito, îți promit! Te rog și parfumul să mi-l aduci.
- Pfaaaa, clar te duci la femei după cum te-ai aranjat! Promiți că nu te duci?
- Iubito! Promit!
Discuția asta în viitor a avut loc ieri, cam pe la mijlocul zilei.
Pentru că a fost ziua Rapidulețului și a mai dat și Nilă niște shoturi, normal că m-am întors destul de avariat cam pe la 4 dimineața.
Nu m-am putut abține, i-am mai deschis ușa dormitorului ei și i-am și mai  strigat supărat:
- Ai cobit!!
Pe vremuri, dacă petreceam toată noaptea arătăm ca naibii dimineața. Acu' îmi iese și fără petrecere.
M-am târât deci până la farmacie:
- Văd că aveți aspirină C+ la 20 lei și aspirină C+ la 50 de lei. Care este diferența?
- Diferența este de 30 de lei. 
Nu pot să nu remarc faptul că diferența dintre fostele stagii de pregătire și astea conduse de sărbătoritul Lemon se remarcă cel puțin prin dorința de a nu fi înfrânt. Merită deci felicitat!
La Mulți Ani, Rapidulețule!

FzR!!