duminică, 9 iunie 2024

Ușile

România, tărâmul antrenorilor cu licență PRO, a reușit să nu ia gol în meciul cu Liechtenstein. 
La fel de adevărat cum am și reușit să nu înscriem. 
La CE-ul care e gata să înceapă cea mai bună performanță a noastră ar fi dacă am economisi cheltuielile cu cazarea. Și nu am mai face nici deplasarea.
Polițistul oprește deci autocarul naționalei și-i spune șoferului:
- Bara e ruptă, farurile nu funcționează. Vă costă 200 de lei.
- Chiar vă rog, mecanicul mi-a cerut dublu...
Toată lumea vorbește și despre dezastrul demografic din România, dar de adevărata dramă nu vorbește nimeni...
Zeci de mii de bărbați dispar anual definitiv de la terase, baruri, cluburi, de pe stadioane și de la partidele de pescuit după ce se căsătoresc.
Drama lor se prelungește ani și ani de zile la rând...
De aceea m-am decis să rezist eroic, să reprezint cu cinste această specie sensibilă și fără de păcat.
- Da-ți-mi și mie două pahare cu vin, îi spun frumoasei de la bar.
- La 2 lei? mă întreabă ea.
- Nu, îi răspund, uitându-mă către prietenul meu....La doi bețivani.
Apropos de bețivani...
Ieri, Nilă și Bronski Beat ăla, cică au fost la un supermarket din oraș.
Au privit ore în șir uimiți modul în care funcționau ușile: cum se deschid și se închid singure.
La un moment dat pe ușă intră o bătrânică, apoi se închid ușile, se deschid din nou și iese o brunetă frumoasă.
Nila intră-n sevraj și-i spune lu' Brunskill ăsta....:
- Fugi repede acasă și adu-o pe nevastă-mea...
Pentru că mâine se reunește lotul, vrând-nevrând Nila trebuie să se mai apuce și de treabă. 
Iar Rapidulețului i se va alătura și sârbul Luka un mijlocaș creativ de picior stâng, care sperăm să nu fie vândut peste un an...
Urmează deci să aflăm ce le poate pielea britanicilor ăștia.
Atenție se închid ușile!!


FzR!!