luni, 10 iunie 2024

În plus

În dimineața aceasta, cu ocazia reunirii lotului zic, trebuie să recunosc faptul că am avut ceva emoții...
M-am temut că Nilă ăsta al nostru se va prezenta în aceeași stare de ebrietate precum președintele ăla al secției de votare din localitatea vasluiană Satu Nou.
Nu a fost așa și am sărbătorit împreună cu irlandezul această reușită. Terminând până pe la prânz câteva sticle de whiskey.
Mai ales și pentru faptul că "tunarul" Cîrjan, rămas "pe liber", se antrenează cu noi. 
Dacă este gratis și "în plus" poate nu ar strica să-i fie dată o șansă, nu?
- Auzi, măi Nilă, vrem să și tapetam cabinetul nr. 1 și e la fel de mare cât biroul tău. Tu când ți-ai tapetat câte suluri ai cumpărat?
- 33!!
- Mulțumesc.
După două săptămâni, în cantonamentul din Slovenia zic, sigur se va relua subiectul...:
- Auzi, mă tâmpitule, am cumpărat 33 de suluri și 8 mi-au rămas în plus.
- Păi și mie...
Săptămânile ce vor urma vom afla deci numele jucătorilor din lot ce sunt "în plus".


FzR!!