vineri, 31 mai 2024

Gratis

Ieri, rămăși de ceva zile în pub-ul ăla, Dănilă și ai lui au hotărât să se despartă și de Adi Iencsi...
În toată această încâlcită telenovelă cu aere de multinațională există riscul să pierdem ce avem noi cel mai de preț: identitatea.
- Mister Neil, arăți cam obosit...De ce?
- Eh, Sir Șucu...muncă, muncă și iar muncă. De dimineață și până seara asta fac în fiecare zi.
- De când?
- Poimâine încep!
Și pentru că este un profesionist desăvârșit Lemon ăsta al noii organizației s-a cazat și într-una din încăperile stadionului. Să simtă mirosul ierbii.
- Draga mea, eu am venit, unde e mâncarea?!
- Du-te de mănâncă acolo unde ai băut ca un porc...
- Hello, boys!! Nu plecați please, căci imediat mă întorc. Noua mea parteneră tocmai mi-a dat voie.
Parcă doar în cabinetul numărul 1, respectând valorile și ROI-ul, relațiile dintre cei doi acționari mai par să funcționeze în tot acest, sperăm deocamdată, haos...:
- Dane, am fost la ghicitoare și mi-a spus că tu nu mă mai iubești!
- Victore, dar tare risipitor mai ești! De ce dai banii pe prostii? Asta puteam să-ti spun și eu!! Gratis.


FzR!!