marți, 7 mai 2024

Lumânările

- Sunt foarte îngrijorată, soro..niciodată soțul meu nu a întârziat atâta!
- Crezi că și-a găsit altă femeie?
- Vai, tu, de ce te gândești la ce-i mai rău?? Poate doar l-a călcat vreo mașină...
Nu avea cum, pentru că aseară am ieșit doar să beau niște beri în fața blocului.
E adevărat însă că am revenit în casă destul de târziu.
Ei, bine...de revenit mi-am revenit cu greu abia în această dimineață.
Astăzi pare-se e ziua decisivă pentru dnul Șucu și mai ales pentru Rapidulețul nostru.
Ziua în care vom afla dacă patronul nostru s-a săturat să se bată cu morile de vânt, cu eolienele și cu iluzia faptului că acest fenomen este unul ușor de înțeles.
Indiferent de numele antrenorului ales, rivalii trebuie să știe că Rapidulețul nostru e hotărât să stingă cele 101 lumânări din prima încercare.
Deci adevărata luptă pentru viitoarele titluri abia va începe.


FzR!!