joi, 23 mai 2024

Lecția de Istorie

Pentru că aseară am pierdut nu mai puțin de 3,80 lei, m-am Exasperini rău pe farmacistul ăsta de Xabi Alfonso...
Dar pentru că fotbalul mi-a oferit mereu cele mai frumoase povești de viață, am reușit imediat să mă liniștesc și mai ales să înțeleg tâlcul finalei de aseară.
Eroul nostru, cel care a oprit aspirinele din cursa invincibilității, este Gian Piero Gasperini (66 de ani) câștigător aseară a primului său trofeu din carieră.
Atalanta a mai triumfat acum 61 de ani și asta doar la ea acasă în Cupa Italiei.
Trupa din Bergamo i-a zdrobit pe cei din Nerverlusen grație unui hattrick a lui Primola Lookman, îndulcind astfel printr-un record fabuloasa poveste a competiției de anul acesta.
Spuneam deci că am reușit să înțeleg tâlcul finalei din seara trecută....
În viață deci cu orice preț trebuie să ai privirea celui care a trecut prin multe, și zâmbetul celui care le-a depășit pe toate.
Seara trecută am admirat zâmbetul lui Gasperini, Lookman ăla și al Atalantei.
Farmaciștilor le-a rămas doar sarcina să inventeze un medicament mai eficace împotriva durerilor de cap.
Am înțeles toate acestea în timpul somnului și i-am mai și spus să lăsăm trecutul în urmă.
N-a vrut, mi-a pus 2 la istorie.

FzR!!