miercuri, 29 mai 2024

Creditul

Andy Liddell este noul preparator fizic al Rapidulețului.
Îmbucurător îmi pare faptul că în sezonul trecut i-a pregătit pe cei de la Maccabi Tel Aviv când aceștia au devenit campioni, îngrijorător este însă că din octombrie 2023 băiatul ăsta cu nume de supermarket a fost work-from-home. Sper că nu și-a dezvoltat doar gusturile culinare.
De la un insider al clubului am aflat și cum a decurs interviul de angajare:
- Fumați?
- Da.
- Beți?
- Beau.
- După câte observ mâncați și cu multă grăsime...
- Da.
- Și acum vreți să renunțați la toate aceste lucruri?
- Nu.
- Atunci de ce ați venit aici la sală?
- Să instalez aparatul de aer condiționat...
După câte văd eu mi-e tocmai clar că Dănilă ăsta nu avea un staff când a negociat cu dnul Șucu ci doar acum s-a pus pe telefoane pentru a-și susține proiectul.
Până la proba contrarie nu avem de ales și trebuie să dăm credit noului staff.
- O să mori în mizerie, sărac și vai de capul tău.
- Nu am înțeles ce ați spus....
- Am spus: creditul dumneavoastră a fost aprobat.

FzR!!